Sabtu, 28 Mac 2015

JOM MINUM KOPI SUO YANG WHITE COFFEE




ANDA MINUM KOPI....!!!!

Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.
Produk yang mempunyai repeat sale yang tinggi iaitu kopi ! Produk kopi kesihatan – di samping menikmati kelazatan kopi , ianya juga berkhasiat dan boleh menjana pendapatan sampingan 

Anda boleh memulakan perniagaan ini samada secara part time atau full time.
BAYANGKAN kita meminum kopi di Starbuck/Subway/Dunkin Donut (RM7-RM25 secawan)... Tetapi di Kini. Semua orang mampu meminum kopi tersebut 3x sehari atau beberapa kali di RUMAH, kerana ianya lebih murah tetapi pada kualiti yang setanding. Harga hanya dari RM42.00 SEKOTAK (20 sachet). Bagi yang punya warung/kedai/restoran inilah peluang terbaik..Jual pada RM2.50 secawan....PASTI PELANGGAN SUKA dan keuntungan juga lumayan. Rasa dan aroma yang tersendiri...kopi penuh kebaikan yang bakal penuhkan kocek anda dengan RM yang tanpa henti.




Suo Yang White Coffee. Kopi Sarang Burung bersama herba Suo Yang dan pilihan herba terbaik nusantara . emoji sarang burung walit - memberi kecantikkan luaran dan dalaman. Terdapat glikoprotien yg menggantikan sel rosak dan menggandakan sel sel baik . emoji tongkat ali - menstabilkan hormon, merawat sakit sendi, melancarkan pengaliran darah, meningkatkan pembentukkan otot, melegakan sakit pinggang . emoji ubi jaga - melegakan keletihan dan kelesuan, melancarkan pengaliran darah, mengawal emosi tekanan lelaki . emoji cordyceps - auto immune, melindungi buah pinggang daripada toksin, antibiotic, anti bengkak semulajadi serta menghalang kontraksi otot lembut . emoji garam buluh - anti oksida, menyingkirkan toksin, mengandungi mineral yg tinggi, bersifat alkali .emoji suo yang - memberi tenaga dan menggantikan sel rosak, membersihkan darah . emoji shou wu - membersihkan hati, buah pinggang . emoji ganoderma lucidum - imunisasi tubuh badan, mengimbang tahap gula dalam badan, mengurangkan kolestrol dan lemak Semestinya 100% herba emoji tiada pewarna tiruan emoji tiada perasa tiruan Suo Yang Macam Macam Rasa ! 





Adakah anda tahu seseorang yang meminum kopi? Sudah tentu anda melakukan. Kopi ialah kedua terpenting  menggunakan minuman di planet selepas air. Ia kedua paling bernilai dalam  berniaga komoditi selepas minyak. Orang minum kopi setiap  hari, setiap hari dalam hampir setiap negara seluruh dunia. Tetapi di sini satu soalan benar-benar berkuasa. Bila kali terakhir anda telah dibayar setiap masa seseorang menikmati secawan kopi?Dan selamat datang ke sebuah pergerakan menggegarkan global yang mula dengan kopi...
Menggunakan sistem pengedaran rangkaian berkesan kos menyampaikan produk-produk kopi..
 Fikirkan masa depan anda. Di mana bolehkah anda dan keluarga anda jadi dalam 5 tahun dari sekarang? Anda mungkin tahu di mana anda mahu menjadi, tetapi adakah anda tahu bagaimana anda pergi untuk mendapatkan di sana? Adakah anda mempunyai satu rancangan? Kini lebih dari biasa terpulanglah kepada kamu mentakrifkan masa depan anda.

Ini perniagaan sebenar, Sekiranya anda pernah gagal MLM atau mencari peluang yang berisiko rendah dan ingin menyertai kami,stabil dan boleh pergi lebih jauh dan fokus kepada 1 produk sahaja, kami amat mengalu-alukan. Ini mungkin syarikat MLM yang bakal anda mencipta kejayaan. Yang pasti setiap cawan kopi yang dinikmati oleh setiap orang, pastikan anda mendapat faedahnya..jadi mulakan sekarang.

Dengan sistem yang telah dibuktikan dan keinginan untuk berubah dan memajukan diri, anda mampu mencapai pendapatan RM10K ke atas sebulan di dalam masa 3 bulan dengan kerja berpasukan kami.

Hubungi kami jika berminat. Hanya yang serius sahaja. Dilatih dengan mereka yang telah berjaya dan berfikiran positif sahaja.

Memperkenalkan Perniagaan On-line yang dilengkapi Sistem Automatik yang bekerja 24 jam sehari untuk anda, memberikan anda Pendapatan Lumayan pada setiap hari dan setiap minggu. "Jana Pendapatan Melalui Gabungan Program Pemasaran : Sistem Affiliate+Resell Rights Dan Perniagaan Global Terkini"

Hai minum KOPI tak ajak ker. Cuba klik "LIKE" sikit
1. Pernahkah anda mendengar dialog sedemikian di ofis, rakan², atau siapa-siapa sahaja? Mesti pernah kan?
2. Cuba lihat di keliling kita, dalam 10 orang yang anda kenal, berapa ramai yang minum kopi? Sy jamin 8 orang pasti akan minum kopi, tetapi dalam 10 orang tue pula, berapa ramai yang jual kopi? Tiada?
3. Itu kalau 10 orang, cuba tanya kawan² anda, dari 100 orang itu pula berapa ramai yang jual kopi? Takder jugak?
4. Nampak peluang perniagaan? Senang kan nak jual kopi nie...
5. Kalau dalam 100 orang itu anda jual kopi dan dapat profit setiap SET kopi yang dijual adalah RM50, 100 orang dah berapa beb?
6. Dan 100 orang tue pulak, bila DAH HABIS kopi yang diminum, agak² diorang beli lagi tak?
7. Nak cungkil rahsia cara sempoi jual KOPI SUO YANG WHITE COFFEE yang baru berada di pasaran malaysia?.





ANDA DAPAT 10 Kotak + 1 Kotak Percuma  = RM298.00 + GST 6% RM17.88 + Kos Pos = RM330.00 SM / S&S RM340.00   Dan Dapat Keahlian Seumur Hidup....!!!! Apa Tunggu Lagi.... Dapatkan Hari Ini Juga Jangan Tunggu Esok.....!!!! 




Email: suoyangwhitecoffee@gmail.com






1 ulasan:

  1. [PlayStation VR Sports] Free Download - xn--o80b910a26eepc81il5g.online
    [PlayStation VR Sports] 제왕카지노 Free 바카라 사이트 Download - xn--o80b910a26eepc81il5g.online. On 메리트 카지노 주소 the PlayStation VR App Store.

    BalasPadam